Regulamin sklepu PRO-SHOP SKI-BOOT-SERVICE

I. Postanowienia ogólne

1. Witryna znajdująca się pod adresem www.ski-boot-service.pl jest sklepem internetowym i służy do prowadzenia sprzedaży na odległość, w tym za pośrednictwem sieci internet.

2. Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową  www.ski-boot-service.pl (sklep internetowy), jak również pocztą elektroniczną na adres info@ski-boot-service.pl, telefonicznie: (33) 4862 665, (33) 4862 666.

3. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

4. Wiążąca dla stron transakcji jest cena ustalona po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu

II. Realizacja zamówienia

1. W momencie złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie to nie jest równoznaczne z przyjęciem przez sklep zamówienia do realizacji, a jedynie informacją dla klienta, że treść zamówienia została poprawnie dostarczona do bazy danych sklepu.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną prosząc o e-mail zwrotny.

3. Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować, lub odmówić rezerwowania towaru dla zamówienia, gdy w jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia obsłudze sklepu nie udaje się nawiązać kontaktu z klientem w ciągu 3 dni roboczych od pierwszej próby kontaktu (mimo przynajmniej 2 prób telefonicznych i jednej drogą e-mailową).

4. Momentem zawarcia umowy kupna – sprzedaży między sklepem a klientem jest moment, w którym przedstawiciel sklepu drogą telefoniczną lub e-mailem potwierdza, że zamówienie zostaje skierowane do realizacji (zostaje umówiona konkretna data wysyłki towaru lub data odbioru zamówienia z magazynu sklepu).

5. Klient ma prawo do dokonania zmian w treści zamówienia do momentu, w którym przesyłka nie opuści magazynu sklepu. Od momentu, w którym towar zostaje wysłany, nie mamy możliwości dokonania zmian w treści zamówienia.

6. Sklep zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do realizacji zamówienia w przypadku trwałej niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością.

7. Warunki realizacji zamówień nietypowych (nie wynikających z prezentacji produktów na stronie internetowej sklepu) są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

8. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej.

9. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób

- przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest na naszej stronie internetowej oraz przesyłany jest e-mailem w momencie, w którym zamówienie jest skompletowane i gotowe do opłacenia. Na życzenie klienta wysyłamy fakturę pro-forma. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek sklepu. Wpłaty należy dokonywać dopiero po potwierdzeniu przez sklep pełnej dostępności zamówionego towaru.

- przelewem internetowym

- przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. 

- gotówką w kasie, jeśli odbiór towaru następuje osobiście w sklepie

10. Czas realizacji zamówienia składa się z:

- okresu od złożenia zamówienia do wysłania towaru (jeśli towar jest dostępny w naszym magazynie, wysyłamy go w ciągu 24 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeciwnym przypadku, należy doliczyć czas potrzebny na sprowadzenie towaru od dostawcy)

- czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru. Dostawa kurierska oznacza dostawę na drugi dzień roboczy od dnia nadania przesyłki.

11. Terminy dostawy podane przy produktach oznaczają czas potrzebny na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta.

12. Dowód zakupu (w sprzedaży wysyłkowej jest to paragon lub oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki. Ewentualne błędy w danych zawartych w fakturze Vat należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji.

13. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.


III. Ochrona danych osobowych


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Grupa Szafrański s.c.Marcin Szafrański Ewa Szafrańska z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Andersa 4, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od Pro Shop - Grupa Szafrański s.c. Wyrażam zgodę na kontakt sklepu Pro Shop - Grupa Szafrański s.c. drogą elektroniczną.

Grupa Szafrański s.c.Marcin Szafrański Ewa Szafrańska informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Uwaga: Jeśli nie wyrażasz powyższej zgody, nie wysyłaj swoich danych.